niedziela, 10 maja 2015

Brama na wciąż otwarta, przechodniom ogłasza, że gościnna i wszystkich w gościnę zaprasza

Rebecca Sibley
dolly
[1] [2] 

Nie ma marzeń. Rozepnij mnie. Chyba nigdy ich nie miała. Zdejmij ze mnie ubrania, raniące moją skórę. Nie ma żadnego większego celu w swoich poczynaniach lub planach. Pozwól mi szybkim ruchem rąk ściągnąć z ciebie spodnie. Połóż mnie na łóżku. Na blacie. Na podłodze. Nie ma szacunku dla innych ludzi. Włóż mi w usta papierosa, a później pocałunkiem zabierz dym, który ci się należy. Głośna, nieubłagana. Próbuje zapomnieć. Szepcz do mnie, szepcz, a ja zrobię wszystko, o co mnie poprosić. Nie musimy rozmawiać, nie musisz znać mojej historii, liczy się tu i teraz. Niemiła, toksyczna, cyniczna. Potrafię być nieokiełznana jak dziki koń i pokorna jak owieczka.Ona nie chce, żebyś dużo o niej wiedział. Ona nie chce, żebyś w ogóle cokolwiek o niej wiedział. Wystarczy dolly, więcej może cię tylko zniszczyć.


 ___________________
Witam! Bum, przybywam
Vanessa Hudgens
dajcie mi świetne wątki

                               

9 komentarzy:

  1. [Witam na blogu i życzę weny :>]

    Grant

    OdpowiedzUsuń
  2. [ A dziękuje ;) Może jakiś wątek ?]

    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  3. [Oj nie chciałabym być w jej skórze, jakby przeszkadzała Eterze w jej pracy :) Cześć ]

    Estera

    OdpowiedzUsuń
  4. [hej. Przyznam szczerze, że sama nie wiem jeszcze czy on taki zły chłopiec, czy zwyczajnie zbyt chaotyczny jest ;p]

    Sean

    OdpowiedzUsuń
  5. [bardzo chętnie, po to się tutaj pojawiłam :) ]
    Jane

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za powitanie i cieszę się, że postać z wolnych przypadła Ci do gustu. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się skleić z Dolly jakiś wątek, bo wiem, jak dobrze się z Tobą pisze. :) Powodzenia.
    Literówka: "(...) o co mnie poprosisz."


    CASSIDY BOIS

    OdpowiedzUsuń
  7. [ próbuję, próbuje i ciężko mi coś wymyślić, może to nie mój dzień na ten wątek, a TY ? masz jakiś pomysł ?? ]
    Davis

    OdpowiedzUsuń
  8. [Zatem witam koleżankę z sektora i do wątku zapraszam :3]

    Connie

    OdpowiedzUsuń