wtorek, 12 maja 2015

Winter is coming

 
Diane Watters 
| dwudziesty czwarty luty tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiątego roku w Denver |
| dwa lata w zawodzie księgowej w Vanilla Unicorn | na rodziców ma wyjebane | do brata się nie przyznaje | siostra supermodelką |  i tyle kurwa | papierosy | siedmioletni synek | sporadycznie czyta i ogląda Grę o Tron

Córka pastora i nauczycielki z Denver, w szkole podstawowej i średniej jedna z najlepszych uczennic. Jednak od razu po zakończeniu tej ostatniej zaszła w ciążę i urodziła ślicznego synka. Gdy ojciec dziecka dowiedział się o nim, magicznie znalazł pracę na Barbadosie. I zostawił małego Alexa z mamą, która samotnie go wychowuje, zarabia na niego i żywi go. I ma nadzieję na lepsze jutro. 

*
karta krótka, bo co więcej o niej pisać? 
dajcie mi ciekawe wątki
buźki użyczyła mi Shailenne Woodley


6 komentarzy:

  1. [Ja się ładnie przywitam. Przyznam szczerze, że nie poznałam Woodley na tym zdjęciu.]

    Becca

    OdpowiedzUsuń
  2. [Fajna ta Diane :> Może masz jakiś pomysł na wątek z szefem ;>?

    +Administracyjnie przypominam o wpisie w Zarządzie]

    Grant

    OdpowiedzUsuń
  3. [ przepraszam, bardzo nie chciałam, ale dodawanie karty w nocy minęłoby się z celem :< bardzo chętnie, generalnie zachwyciłam się Diane, bardzo bardzo :) może nawet powiązanie ? ]

    OdpowiedzUsuń
  4. [ Jeśli masz chęć i może jakiś pomysł to jasne czemu by nie ;) ]

    Margaret

    OdpowiedzUsuń